Anna-Maria Gustafsson

2008-12-22
09:22:46

två dagar kvar..

Städade, städade och städade var allt jag gjorde igår. Började dagen med att ta det lugnt på soffan, åt lite fil och därefter satte jag igång. Tog ett bra tag, höll på till 18.00 och var helt slut..! Tog tag i allt skräp och for med det på återvinningen, hyrde en film och sedan förbi mamma för att avnjuta en middag samt en låååång filmkväll :)
Micke hade åter igen en personalfest men med sitt andra jobb så hade nästan hela söndagen för mig själv!

Nu sitter jag här på jobbet och längtar efter lunchen, är redan hungrig, 2h & 15 min kvar dock, hur ska jag klara mig?!

Kvällen blir betydligt trevligare, skall bara handla de sista julklapparna sen blir det hemvändarmiddag med gubben och en massa bekanta. Vem vet hur den kvällen slutar?! Men nyktert iaf med tanke på lillen jag har i magen, i v.19 nu :) Halva tiden snart gången.., spännande!!!

God Jul alla!

p.s bara två dagar kvar d.s  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: