Anna-Maria Gustafsson

2008-12-29
08:17:38

Sjuk eller inte?!

Igår hade jag tillsammans med träningscompaniet samt helex luleå AfroPowerDance utbildning. Skitskoj men jobbigt! Från att ha varit på den lata sidan ett längre tag till att köra totalt slut på mig själv kan inte vara bra varken för mig eller bebisen i magen! När jag kom hem hade jag frossa, ont överallt och kände mig febrig! Kröp intill micke på soffan och somnade bums, sov ett tag, åt ingen middag trots att jag vet att det är viktigt framförallt nu när jag är på smällen!

Idag (måndag) sitter jag trots allt på jobbet fastän jag fortfarande inte känner mig bra. Har nog inte feber men något lurt är på gång! Har ont i varenda muskel i hela kroppen, kan förstå att jag kanske har träningsvärk men det är jäkligt skumt att till och med ha träningsvärk i handlederna som jag inte ens använde igår! Vad är på gång i min kropp?! Jag vill inte bli sängliggandes, jag har inte tid med det! Hoppas innerligt att detta går över med tanke på att jag och micke har massa planerat för den här veckan!
Idag ska vi bla till barnmorskan, har gått halva min graviditet nu! :)
På onsdag blir det att vara i stugan tillsammans med min familj, middag och allmänt mys pys!
Till helgen ska vi tillsammans med Jocke och Maria till piteå för att se "stormen", därefter övernatta på hotell inne i stan!

Har jag verkligen tid att vara sjuk?!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: