Anna-Maria Gustafsson

2008-12-26
23:22:28

Juldagarna

Ojoj, flera dagar sen jag skrev något här.., med tanke på hur stressigt det varit så finns det faktiskt en förklaring till varför!
Vi tar väl dag för dag..,

- 23:e dec:
Tog en tripp med micke, nicke och hans son till haparanda för en sista shoppingrunda innan självaste julafton.

-24:e dec:
Självaste julafton! Stressig dag med matlagning, dukning, städning m.m. Måste ha varit snäll i år med tanke på alla julklappar jag fick i slutet av kvällen, tror till och med att jag fick mest! :)

-25:e dec:
Sov ut, plockade undan och tog det allmänt lugnt hela dagen! Micke for och jobbade nöje på hotellet, så passade på att spendera kvällen med mamma med tanke på att de faktiskt snart åker till thailand igen och blir borta i 2 månader! La mig på kvällen i min gamla säng och såg på film med Isac (min systerson), vi såg lejonkungen, jag somnade hela tiden till och han knäppte mig i huvudet med hans fingrar så fort filmen blev läskig! Hämtade micke mitt i natten för att fara hem och fortsätta sova.

-26:e dec (idag):
Sov ut, åt frukost/lunch tillsammans med gubben, nicke och lille Alvar! Tog mig en långpromenad i det härliga vädret, plusgrader, klar himmel och ny härlig musik i öronen! Gick hela strandpromenaden och vidare till mamma. La mig på soffan och såg en film. Senare på kvällen när grabbarna varit på bandy så blev det bastu och middag! Mamma gjorde som vanligt en utsökt middag som bestod av kyckling, rättare sagt hennes speciella sommarkyckling. 

Nu är kvällen över och vi skall snart fara hem och lägga oss!
Imorgon blir det träning med maria olofsson, skall bli riktigt kul. Men innan dess måste jag hinna sova så det enda som återstår att säga är *sweet dreams*.

 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: