Anna-Maria Gustafsson

2009-04-04
18:45:38

Påsken 2009?

En liten uppdatering om vad som har hänt på sistone.., igår kväll, middag på valhall med grannarna Tommy & Emma, mkt trevligt och otroligt gott. Måste ske fler ggr!
Idag bar det av tillsammans med Micke, min syster samt hennes man Magnus till Överkalix för att se Kalle köra backtävling vilket kunde ha slutat bättre för honom, han hade verkligen inte turen med sig idag. Men han är en kanon förare och tar SM seger nästa år istället, det är jag säker på!
Det känns i kroppen att man varit ute hela dagen, ögonlocken vill på att falla igen för var minut som går, men det är bara att bita ihop, somnar jag nu så blir jag vaken inatt!

Men, en liten fråga, vad händer under påsk?! Hoppas på besök av två små påskkärringar iår, skall förbereda mig med påskägg och kanske en liten slant att stoppa i kaffekannan under skärtorsdagen, därefter blir det skotercross som jag dock skall hoppa över detta år, känner mig bara klumpig och allmänt stor i min omgivning. Långfredagen blir en vilodag även kallat myskväll för mig och min älskling (om han är med på det vill säga), till helgen påsklunch i stugan, men sen då? Vi får se vad som hända skall, men besöket av de små hoppas jag verkligen på!




Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: