Anna-Maria Gustafsson

2009-04-22
08:22:52

Barnrummet
God morgon mina vänner. Vilken underbar dag, vaknade 06.30 och beslöt mig för att kliva upp. Solen skiner, fåglarna kvittrar och jag är på strålande humör. Tyvärr blev det inte fjällen för våran del, vi beslöt oss om att stanna hemma och göra färdigt barnrummet istället. Proverna jag tog i måndags har jag inte hört något om ännu så antar att det inte visade något, men man vet aldrig!
Micke har som sagt jobbat för fullt med rummet, det som nu återstår är att slipa, måla samt städa, sen får jag äntligen inreda det. Har sökt inspiration på olika hemsidor och det jag fastnade för är detta mysiga rum;



Men tror dock färgerna måste ändras lite grann, tror nämligen det är en liten tös i min mage... Men visst är det mysigt!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: