Anna-Maria Gustafsson

2009-04-19
19:45:37

Fjällen?
Idag söndag har jag sovit den största delen av dagens ljusa timmar. Natten till idag var hemsk, har mått illa och inte alls varit kry, man märker att det faktiskt börjar närma sig förlossning!
Micke jobbar kväll och då passade jag på att spendera kvällen hos mamsen. Här blev man bjuden på palt och slapp laga middag vilket kändes otroligt skönt och gott såklart. Nu har jag bara en låååång fasta att se fram emot. Skall ta ett prov på vårdcentralen och får varken äta eller dricka på 12 timmar innan porvet skall tas. Tur att magen är full av palt som förhoppningsvis håller den mätt under några timmar framöver. 

Så imorgon, fjällen eller inte? Micke vill såklart men jag känner mig inte riktigt säker på att åka, det är väldigt många mil bort, tänk så skulle det faktiskt hända något eller vem vet, jag kanske föder?! Får se vad provet visar imorgon, är det lugnt så blir det nog fjällen under några dagar iaf, mest för Mickes skull, tycker synd om honom när han missade all skoterkörning och fjällen i sig som han värderar så pass högt som han gör! Vi får se hur det blir...     

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: