Anna-Maria Gustafsson

2009-04-30
11:53:15

En speciell dag

Solen skiner, kungen fyller år och det är valborgsmässoafton :)



MEN det är även en speciell dag för mig, min födelsedag :) Så många som jag trodde hade glömt bort det har hört av sig och måste säga att det värmer.
Presenter är ju såklart något man uppskattar vare sig man är 5år eller 50år så skall inte ljuga, blev överlycklig när jag igår fick tjuvöppna några presenter, pengar som man aldrig kan få för mkt av, det behöver alla samt presentkort som jag kommer använda så fort lillen har kommit till världen. Men dagens present från min älskling slår ändå det mesta, han pussade mig, höll för mina ögon och förde mig in i köket. På bänken låg ett litet paket som jag öppnade med spänning! När jag öppnade locket från märket Golden Lady låg ett hjärta fylld av en tjejs bästa vän (om du tänker lite så förstår du vad jag menar)! Jag älskar verkligen honom och jag älskar smycken. Tusen tusen tack hjärtat, du är en ängel!  


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: