Anna-Maria Gustafsson

2009-12-12
02:29:28

ZzZzZz...
Mitt i natten och jag kan inte sova! Micke ligger och snarkar, Lovina ligger tyst och jag sitter här och lämnar några fåstaka rader. Har haft en helt underbar kväll! Min kväll har jag spenderat med min käraste vän Henna. Vi och L har surrat, skrattat, sett idol samt vräkt i oss godsaker. Vill jag göra om det, absolut, men nästa gång kanske det blir frukt istället för socker i mängder! Nyttigare och godare, man mår betydligt bättre efter något nyttigt, inget magont eller illamående för att man inte kan sluta äta de där förbaskade sötsakerna! Nu är det väl ändå dax att försöka sova, men hur?! Jag måste iaf ge det ett ärligt försök!!! Sweet dreams my friends


Govännen Henna och hennes älskling Petter.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: