Anna-Maria Gustafsson

2009-02-02
12:47:38

Vilken förfärlig morgon
Att planera veckan är inte så lätt som man tror. Sitter här på kontoret med en penna i ena handen och funderar ut vilken mat jag och Micke skall äta denna vecka så jag vet vad jag ska handla idag.
Idag till lunch åt jag iaf gårdagens middag, makaronilåda a la min systers recept. Den är supergod och jätte lätt att tillaga!
Men idag då.., hmm, har ni några förslag? Kanske bara slänger ihop några plättar så blir det en mer ordentlig middag imorgon istället.

Igårkväll när jag satt vid datorn upptäckte jag en artist jag inte hört förut, helt i min smak musikmässigt, "Milow" var artistnamnet, kanske även hans riktiga namn, ingen aning! Får ni chansen att lyssna på honom så gör det. Det är värt några minuter av ens dag, han hittar man på youtube.

Imorse hade jag verkligen behövt lite uppmuntran av lite bra musik. Började natten till idag med världens halsbränna, somnade om trots allt, vaknade 05.30 av att bebban sparkade åt alla håll och kanter, somnade om och försov mig! När jag såg vad klockan väl var kastade jag mig upp ur sängen och vad händer, jo, mitt väntra ben var helt utan ork, jag ramlade tillbaka i sängen med världens smärta! Satans foglossning! Att vara gravid är ingen baggis snarare tvärt om, det är rena pinan till och från!
Fick även en kramp i vaden här om dagen som fortfarande sitter i som en träningsvärk. Även den natten vaknade jag av en olidlig smärta, visste inte vad jag skulle göra för att få det att försvinna, man är verkligen inte klar i huvudet halv tre på natten! Dessutom händer allt på vänster ben, trodde jag skulle slippa vaggandet som vissa kvinnor drabbas av men ack så fel jag hade, jag vaggar mer än många andra pga mitt otursben!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: