Anna-Maria Gustafsson

2009-02-24
11:28:41

Såååå nyfiken!
En vecka sen jag skrev här sist. Jag borde ha skrivit lite grann med tanke på att jag bara suttit hemma sjukskriven, men har faktiskt inte orkat. När man sitter mkt vid datorn på arbetstid känner man inte så stort sug efter att fortsätta när man kommer hem. Så jag har tagit en paus från allt vad datorer heter kan man säga :)

Idag har jag haft min rutinkoll hos barnmorskan, är nu i månad 7. Lillen växer så det knakar. Men vad är du för kön?! Om inte ens barnmorskan kan avgöra det, vem kan då göra det? Visst vi kan kolla genom ett ultraljud men varken jag eller Micke vill göra det, visst är man nyfiken men jag vill verkligen inte veta. Vill du veta vad som finns i julklapparna innan julaftonskvällen, nej inte jag iaf, samma sak gäller barnets födelse. Men nyfiken är man och helt ok att vara! Lillen hoppar så mellan "antalet slag per minut" att det gör det hela så mkt mer spännande, vad blir det lilla trollet för något kön? Den frågan ställer jag mig om och om igen! Vad tror ni?

Kommentar:
#1: Jag tror på en liten kille!

2009-02-26 @ 18:49:19
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: