Anna-Maria Gustafsson

2009-02-17
09:32:52

God morgon
Tisdag morgon, fågelkvitter och strålande sol, vad kan bli bättre? Jo temperaturen, SVINKALLT! Varför kan inte värmen komma nu? Jag väntar och väntar på att tempen skall visa plusgrader men tyvärr har även jag insett att detta ej kommer ske under de närmasta veckorna! Ligger ännu hemma, dag ut, dag in, huvudet spränger, ryggen ömmar! Vet inte vad man skall göra, enligt många skall man vila men jag har varken ro eller lust att ligga i sängen hela dagarna. Vill så gärna börja träna igen men som sagt, det dröjer till sommaren innan jag kan börja om på nytt, men den som väntar på något gott....



Jag och Micke tog oss en liten sovmorgon, vaknade först vid 08.30. Kändes skönt att få sova ut lite. Lite smått frusen, så Micke tog tag i det hela och gjorde en brasa. Jag som är rädd för allt vad eld heter kände mig lite orolig till en början men Micke vet vad han håller på med så det gick såklart bra. Nej nu är det dax att ta tag i dagens sysslor, diskmaskinen väntar på att få tömmas.   

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: