Anna-Maria Gustafsson

2009-02-09
12:47:31

God Måndag

Vilken underbar dag! Vet inte varför jag känner mig på så bra humör, trots allt är det måndag, första arbetsdagen under en lång arbetsvecka, men av någon underlig anledning sitter jag här för mig själv och små ler mest hela tiden. Måste vara vädret, dagsljuset som ger ny energi samt bebban i magen som sparkar till lite då och då! Eller så kanske det är för att jag nyss fick besök av Micke. Han tog skotern hit, var nog väldigt länge sedan jag såg han så lycklig. Han älskar verkligen att köra skoter, visst är det kul men inte det bästa jag vet, så tur är väl det att alla är olika. Medans jag suckar åt all snö som täcker våran bil så ger han glädjetjut och önskar bara mer snö! Nu tycker jag att det räcker med allt snöande, det skall ju tina bort också, ju mer snö, ju längre till den härliga sommaren!

Sitter och funderar över dagens middag, lax med kesoröra tror jag det blir. Har inte haft någon matlust under en vecka, vet ej varför, visst, jag har varit sjuk, men jag är ändå inte sugen på något. Vad Micke än ger till förslag eller vad jag än försöker komma på känns sådär halvbra. Men Laxen idag är vi helt eniga om och då blir det, det!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: