Anna-Maria Gustafsson

2009-01-15
07:54:06

LESS!

Hoj vad jag kan bli less på alla som yttrar och bryr sig gällande mitt bloggande.., jag gör det här för att jag tycker det är ett sätt för mig att skriva vad jag tänker och sedan lägga det bakom mig! Jag har en blogg för att jag vill ha det, om vissa tycker det är löjligt så visst, helt ok med mig, men det är väl ändå upp till var och en om man vill blogga eller inte!
Jag skirver inte heller här på bloggen för att ni sedan skall göra er roliga på andra bekostnad! 

Jag är inte arg, jag är bara jäkligt less på att höra skitsnack. Sluta bry er om andra och sköt era egna liv!


Kommentar:
#1: Anonym

Dom har bara inget eget liv, inget att bry sig om :-) Vi andra som redan skaffat oss ett liv tycker det är skitkul att du bloggar!

2009-01-15 @ 08:29:53
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: