Anna-Maria Gustafsson

2009-01-20
08:49:32

Gubbens 32-års dag!

Idag, tisdag fyller min "snutteplutt" 32år! STORT GRATTIS!
Vet att han inte tycker om att bli kallad det men i mina ögon är han mer än bara en Micke, han är den jag älskar och är kär i. 
Imorse gjorde jag något jag normal inte brukar göra, jag förberedde kaffet åt honom (dricker själv inte kaffe så det brukar tillhöra hans morgonrutiner), samt gjorde två smörgåsar som han fick avnjuta när han vaknade till liv! Kom 10 min sent till jobbet (brukar inte tycka om att bli sen) men vad gör man inte för den man älskar ;)

Igår var Mickes mamma Birgitta förbi med en stor smörgåstårta, så för er som känner Micke är det bara att titta förbi i eftermiddag! 
 
Nej nu måste jag återgå till arbetet men... ett STORT GRATTIS till min skotertokiga älskling!


 

 
 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: