Anna-Maria Gustafsson

2009-01-08
23:22:52

Maria 31år idag!

Torsdag och snart helg igen, herregud, veckorna bara rusar iväg!
Har jobbat som vanligt, kände mig bättre idag så tog med lite näsdukar och drack flera koppar te samt varm choklad under arbetstimmarna.
Gubben hämtade mig från jobbet och vi åkte raka spåret till Jocke för att vara med William några minuter när han snabbt som attan gjorde ett ärende på stan, lille william är sjuk så han mådde nog bättre av att stanna hemma. Han bjöd oss på säkert 10 koppar kaffe, vi lekte med hans tågbana samt "leta micke leken" :) sen var tiden slut!

Därefter hann jag och micke med ett restaurang besök, hann se en film samt snacka med familjen i Thailand.., de hade det otroligt varmt och skönt, Isac hade spytt hela morgonen men det hade gått över till lunchen, tror att han bara är helt slut efter allt flygande.., trött (för lite sömn), varmt, hållt igång en hel dag i poolen m.m. är nog faktorerna till hans illamående!

Vi tog oss sedan en skotertur till Jocke och Maria för att fira Maria som fyller 31år idag. Den här gången fick micke sig riktigt kaffe, medan jag högg in på tårta och julmust.




STORT GRATTIS MARIA  :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: