Anna-Maria Gustafsson

2009-07-14
22:56:37

Skäms A-M
ojoj, skäms på mig! Jag lovar så stort bilder och uppdateringar från resan men inte en enda bild eller ett enda inlägg på nästan en vecka! Jag skall bli bättre, det är på hedersord!

Så en vecka har gått, vad har hänt? Jo, promenader varje dag, intagit nyttig samt onyttig mat, några besök på bläbärs (mickes familjs stuga) samt mitt första riktiga träningspass på mååånga månader, det var helt underbart, inte en enda muskel värkte för en gångs skull. Känner hur instruktörsrollen närmar sig igen!

Idag fick jag dessutom ett paket på posten från Malin till lillan och mig. Vad det fanns i är hemligt ;) men jätte jätte fint och det kom som en överraskning, jag blev verkligen rörd och otroligt glad! Tack vännen!
Nej, nu måste jag krypa ner i sängen tillsammans med mina två hjärtan!  

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: