Anna-Maria Gustafsson

2009-07-01
08:50:05

Sverige semester

Dagens morgonpromenad är avklarad, himlen såg mörk ut och regnet närmade sig men jag och Lovina klarade oss. Har även hinnit med att tvätta två tvättmaskiner.., detta är livet som småbarnsförälder. Jag måste säga att jag älskar det, vissa dagar hinner man med allt, vissa ingenting!
Snart skall jag sätta igång och packa för igår beslöt jag och Micke oss om att åka på bilsemester genom Sverige, avfärd i eftermiddag! Vart vi hamnar har vi ingen aning om, men en destination är iaf Skellefteå till att börja med där vi kommer övernatta inatt, Mickes bror Nicke blir 35 år idag så vi passar på att gratta honom. Därefter bär det neråt för vår lilla familj, men vart får vi se, ett mål är iaf Stockholm, så adjö Kalix, hasta la vista!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: