Anna-Maria Gustafsson

2009-07-18
23:19:00

Lördagen den 18/7

Vilken härlig dag! Jag vaknade av att gumman låg och tittade på mig med sina stora blå ögon och med ett leende på läpparna. En bättre start än så går ej att få! Jag mös med henne ett tag innan vi klev upp. Vi har tidigare beslutat att just denna lördag skall jag med hjälp av Micke göra hand och fot avtryck av lillhjärtats händer och fötter! Mycket kladd, lite grin och delvis med skratt var vad morgonen hade att bjuda på.













Och hur blev resultatet?



Fint va?! Det var inte enkelt kan jag lova, framförallt inte händerna!

Nåväl, dagen fortsatte med ett bad för gumman, några timmars strosande på stan tillsammans med moster Sara och kusin Emma, mys på pappa Mickes jobb, några timmar i stugan och slutligen en supertrevlig middag med Zacke, Monica och lille Neo. De bjöd på älgstek med sallad och massa melon, mums!! Nu är dagen över och snart dax för sängen. Skall bli skönt... ZzZ...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: