Anna-Maria Gustafsson

2009-06-06
21:00:51

En dag med oss

Just avnjutit en sen middag tillsammans med familjen i stugan. Idag blev det den oerhört goda sommarkycklingen till varmrätt och blåbärspaj till efterrätt, mums!

Dagen i säg har varit mysig. Morgonen började med sovmorgon, 09:30 kom Micke och väckte mig!! Visst, jag har matat gumman under natten och tidigt i morse men därefter en sovmorgon, o-t-r-o-l-i-g-t skönt!
Hann bara ta mig en dusch innan det knackade på dörren och där stod min farmor och farfar från Gällivare. Trevligt med besök! De hade med sig massor med nybakt fika och en liten present till Lovina. Strax därefter dök även syster Sara med familj upp. Vi surrade ett tag innan Lovina skulle få sin lördagsbadning. Rengjorde baljan och gumman plaskade ivrigt i det 37gradiga vattnet.





Efter doppet mös Sara med henne. Hon surrade lite och intresset från gumman var stort innan hon somnade på sin mosters bröst.





Hon sov i timmar och jag passade på att leka med Emma. Tjej som hon är ville hon locka håret. Vi lockade det innan det avslutades med en tjuv och polis lek med massa spring runt runt i huset.



Det blev en sen lunch. Vi umgicks lite till innan farmor och farfar skulle bege sig hem igen. 
Sundbergs åkte hem och Selberg/Gustafsson for till stugan. 



Nu är vi alla samlade igen och fotboll verkar tydligen vara kvällen tema!! 


Kommentar:
#1: Hanna

På sista kortet är hon ju såå lik dig alltså! :) Hon har din mun.

2009-06-07 @ 11:13:47
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: