Anna-Maria Gustafsson

2009-03-29
11:10:11

Sommar, redan?
Ute faller snön och vi har ställt om till sommartid. Går inte riktigt ihop för mig.
Igår var jag och Micke tillsammans med min familj på en härlig skotertur. Helt underbart väder och fräknarna har åter kommit på mina kinder. Micke körde lugnt med tanke på att jag är höggravid, eller kan man säga så ännu? Känns så iaf! På väg hem från utflykten fick vi skåda något som man inte får se varje dag, ett hus brann helt ner till grunden! Skrämmande att se, tur att det inte var någon i huset och att ingen kom till skada.
 
Igår var dessutom en speciell dag för Henna Laakkonen som blev 22år. Vi har varit vänner så länge jag kan minnas och håller fortfarande ihop. Hon är verkligen en riktig vän som jag inte skulle klara mig utan. Känns så skönt att ha någon jag kan prata om allt med och veta att det stannar mellan oss! Så ett stort grattis vännen och hoppas du mår bra idag efter nattens alla skålanden!

 

Så, idag är det söndag, en riktig lugn och skön dag. Började dagen med att koka kaffe åt hjärtat, väckte honom med en puss och allmänt mös i hans sällskap. Han har nu druckit ett x antal koppar kaffe och jag har ätit dagens frukost! Nu är frågan, vad ska vi hitta på idag?

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: