Anna-Maria Gustafsson

2009-03-11
10:08:37

Hemmafru Gustafsson

Vilken hemmafru jag börjar bli. Igår stod jag mer än halva dagen och strök gardiner, hängde upp dem och idag återstår dessvärre lite arbete med dem, men då har jag iaf ett projekt för i eftermiddag!
Satt tillsammans med Micke imorse och åt frukost då tankarna for iväg till lillen, 10 veckor kvar, det är allt! Herregud, vi har ju skit mkt kvar att göra innan dess! Om 10 veckor förvandlas mitt och Mickes "göra vad vi vill liv" till en mer strikt vardag, en stor omställning för båda två, samtidigt som jag längtar så är jag lite skraj för framtiden! Vi har mkt positivt att se fram emot men nu kommer både jag och Micke i andra hand, lillen är den som "styr" våra liv, låter kanske hemskt men det är snarare tvärtom, tror jag iaf. Vi kommer få ett barn som vi älskar mer än någonting annat, vi kommer vilja spendera varje minut tillsammans med detta lilla mirakel! Jag längtar men jag är skraj, det erkänner jag!
Detta är min framtid...



...och något jag sett fram emot väldigt länge!
 


Kommentar:
#1: Linnéa

Vad roligt det var att se dig och Micke på Bellerix! Jag misstänker att Micke sett fram emot föräldrarollen länge också, hittade din blogg via tc-bloggen det var jättekul att kika in! Lycka till sista veckorna nu:)

2009-03-11 @ 12:53:09
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: