Anna-Maria Gustafsson

2009-05-27
12:49:34

Grå onsdag

Sitter här hemma vid datorn, endast tv:n ger ifrån sig ljud. Lill gumman sover och jag själv väntar bara på att hon skall vakna. Jag är inte alls motiverad att göra någonting och kan direkt skylla på det tråkiga vädret utomhus.., vill bara sitta hemma och titta rakt in i väggen.
Men igår däremot var både jag och Micke mer aktiva. Vi hann med både det ena och det andra. Först ett besök hos frisören därefter bvc besök med hjärtat,  plantera blommor, tvätta bilarna utvändigt samt fälla träd på gården. Tack vare familjen Mörk/Granström fick vi ner alla de björkar vi så länge velat ta bort, så tusen tusen tack för hjälpen, den uppskattade vi verkligen!
Micke var igång hela kvällen. Björkar flög hit och björkar flög dit. Själv satt jag inomhus och tog hand om Lovina, jämt fördelade arbetsuppgifter, eller hur?! ;) 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: