Anna-Maria Gustafsson

2009-05-19
12:20:59

Mina älsklingar

Vilken underbar pojkvän jag har! Min natt var hemsk, har haft feber, kallsvettas och inte alls mått bra, men lät ändå Micke sova, han behöver minst lika mkt sömn som mig. Så på morgonen gjorde han något helt underbart... som han alltid gör på mornarna, han tog hand om Lovina efter hon ätit kring 07.00 och lät mig sova tills det var matdax igen, därefter tyckte han att jag skulle få lite ensam tid bara för mig själv, ta en dusch, äta frukost i lugn och ro medans han själv tog med sig tösen på en liten bilfärd och hade lite ensam tid med sin dotter som faktiskt pappor också behöver. Jag uppskattade det verkligen, han är verkligen det bästa! Våran tös delar plats med pappa, hon sover, äter och skiter. Det är sällan man hör henne gråta, vilket underlättar denna första tid i det nya föräldraskapet oerhört mkt! Hon är både min och Mickes stjärna...








Kommentarer:
#1: Mallan

Men gud så söt hon är=)

2009-05-19 @ 20:54:08
#2: j

Åh, lilla söta underbara! Vad fin hon är! Har du åkt på mjölkstockning eller har du feber av nån annan anledning? Hoppas att du snart mår bättre!

2009-05-19 @ 20:58:31
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: