Anna-Maria Gustafsson

2009-11-03
21:28:02

Denna packning
Ojojoj, packningen går verkligen segt! Jag satte mig framför datorn medans Micke satte sig i soffan och spelade PS3. Vi gör verkligen allt för att inte packa, vad är det med oss?! Vi åker på ett par timmar, allt annat är gjort utom packningen, har inte ens börjat! Tankarna snurrar runt i mitt huvud, vad behöver jag ha med mig? Skall jag ta med mig högklackat eller är det förbjudet med höga klackar och ett barn på 6månader. Har länge själv tyckt att det ser löjligt ut med mammor som traskat runt i klack klack men insett att jag faktiskt själv är en mamma som vill ha en "hel outfit" trots barnvagn och en baby! Snygga underkläder är något man bara kan drömma om så länge gumman ammar så ett par snygga skor kan väl inte skada?! Hur mkt skall man ta med sig? Vad jag vet finns det en hel del shopping i södra Sverige, stor men tom resväska kanske? Vilka små bekymmer jag har, men som ni kanske förstår försöker jag göra allt för att fördriva tiden, vill inte ta tag i det "jobbiga", finns så mkt annat kul att hitta på just nu!



Vad skall min väska innehålla...? Är det fel att vara en mode intresserad mamma?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: