Anna-Maria Gustafsson

2009-11-17
10:37:07

hmm, skitväder

Godmorgon, även om morgonen pågått några timmar. Kl 03.45 vaknade jag av en väldigt obehaglig mardröm, kunde inte somna efter det! Såg på klockan 05.30 för sista gången innan minnet försvann och jag förmodar att jag äntligen somnade om. Lovina vaknade en timme senare på ett kasst humör. Hon var gnällig vilket hon inte alls brukar vara på mornarna så Micke fick stå ut med det medans han lät mig sova vidare nån timme till innan han skulle och jobba.. Nu är vi alla vakna och funderar vad denna tidsdag har att erbjuda. Gymmet för familjen Gustafsson/Sellberg är spikat men sen då, det återstår att se. Vädret, lika trist som igår och vi gör inte om samma misstag, stannar inomhus denna dag! Det är skönt att vara mammaledig men ibland kan man bli väldigt rastlös, och då menar jag väldigt rastlös!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: