Anna-Maria Gustafsson

2009-11-14
17:32:06

Norrländsk lördag

Vilken härlig dag hemma i lilla och mysiga Kalix. Efter att varit på en mini semester till skåne så förstår man varför man bor där man bor! Jag byter gärna ut regn mot snö, stress mot norrlänskt lugn och "dryga" skåningar mot härliga norrlänningar! Nu skall jag inte dra alla över en kant men när vi gick runt i Ystad sa jag till Micke att jag skall gå med ett leende på läpparna för att se hur många som ler tillbaka, inte en enda! Tacka vet jag norrland! Och just precis, norrbotten/Kalix är där jag bor och vill bo. Där Lovina skall få växa upp i en trygg miljö med alla nära och kära i sin omgivning.
Men nog om detta, måste bara få nämna våran fantastiska dag, bara jag och Lovina. Vi började dagen med badhuset, 30-40 min i den varma poolen på sportcity, fortsatte hem där vi (jag) tillagade oss lunch, biffar för mig och gröt för Lovina. Strax därefter blev det en liten åktur runt grannskapet, då Lovina invigde sin nya pulka. En helt underbar dag som slutade med att Lovi somnade i pulkan på väg hem.


Min lilla inpackade gullunge...


Kommentar:
#1: Henna

Gud va hon är söt :D

2009-11-15 @ 17:38:55
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: