Anna-Maria Gustafsson

2009-11-19
08:37:49

Träningsdax
God morgon mina vänner. Som vanligt sitter man här under morgontimmarna, då Lovina är tokinne i playhouse disney och pappa Micke är på jobbet. Vädret, hm, lika grått och tråkigt som det varit nu hela veckan men jag är iaf på strålande humör! Skall idag på Novagym och få en personlig undervisning i gymmet av Emma R, känns skönt att äntligen få någon ordning på sin träning. I vanliga fall går man dit, kör lite oplanerat och går hem, men nu skall det bli ett slut på det för att hädanefter gå dit, vara fullt medveten om vad jag skall träna för att därefter åka hem och känna sig nyttig och duktig! När jag ändå nämner nyttig, dax för frukost, lite havregrynsgröt med härliga självplockade blåbär och en skvätt mjölk, mums!

Kommentar:
#1: Henna

Att du är duktig! :)

2009-11-19 @ 10:40:46
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: