Anna-Maria Gustafsson

2009-10-23
00:21:10

AfroPowerDance
Ajjjjj, jag kan inte sova! Igår hade jag ett underbart AfroPowerDance pass med furuheds lärare. Det var hel skoj och jag bara levde mig in till den afrikanska trumrytmen. Men det får jag såklart sota för idag. Jag erkänner, jag är insruktör och borde vara tyst om detta, men jag har sjuklig träningsvärk i rumpan. Hur skall jag klara detta? Hur skall jag kunna sova? För er som inte provat APD borde testa, sjukt roligt och ett garanterat träningspass. Det bästa med passet är att det passar verkligen alla, gammal som ung, kort som lång, dansanta som stela! Man bara släpper loss och det får se ut precis som det vill, men jag lovar, det är träning, denna träningsvärk var det länge sen jag hade! Jag har insett, jag älskar Afro!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: