Anna-Maria Gustafsson

2009-10-08
23:46:36

Beställa, hmm, kort el långt?
Sitter uppe en sen kväll och tittar runt på internet. Jag har ett sånt otroligt sug att beställa kläder men vet inte vad jag ska beställa och vad jag behöver. Vad jag behöver, hmm, en kvinna behöver alltid kläder, så är det bara! Jag sneglar alltid på två kändisar och tar inspiration till klädval. Jag avgudar (nästan alltid) Lauren Conrads samt Nicole Richies style. De bär det jag önskar att jag kunde bära men tyvärr räcker inte plånboken alltid till och idag kan man inte bara spendera till sig själv som förr i tiden, nu är man den sista man tänker på, sorgligt nog...
Men tack vare min underbara sambo som idag nästan tvingade mig till frisören, hmm, måste ha sett hemsk ut i håret, fick mig att känna mig som en kvinna igen. Jag älskar dig och det vet du Micke!
Nå, vad gjorde jag för kul, färgade bort utväxten och tog bort det svarta från håret, känns skönt. Men samtidigt har jag lite ånger i kroppen, skulle jag ha klippt av mig håret? Jag var som sugen på ett riktigt klipp på iaf 1dm. Feg som jag var blev det bara topparna! Nästa gång skall jag våga något mer men vad, några tips?

Här skall ni iaf få lite inspiration av de två klädgudinnor helt i min smak...





När skall jag orka börja gå i sådana klackar igen?! Det är snyggt men jag skyller ständigt på vädret här uppe för att slippa halvt tortera mina fötter!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: