Anna-Maria Gustafsson

2009-10-17
19:28:34

Camilla skulle ej åkt ut!!

Jag vaknade imorse med en sådan där negativ känsla i kroppen, tankarna snurrar fortfarande runt i mitt huvud, hur kunde Camilla åka ut igår? Om det är någon som kan sjunga, kan röra sig på scen, är framåt men ändå ödmjuk och kan visa känslor så är det väl ändå lilla Camilla. Visst hon fick en jäkligt tråkig start på denna idol resa men alla kan väl klanta till sig, det är väl bara ett tecken på att man är en stark människa och visa att man faktiskt kan resa sig igen och ta de små misstagen som en klackspark. Att hon dessutom åkte ut mot Nicklas är obegripligt, han är ju faktiskt inte alls en bra sångare, kan inte röra sig på scen, ser ut som en lurk i håret, nej så fel igår, så fel!!! Jag röstade som en galning på C, men det tycktes inte hjälpa denna gång, men tro mig hon kommer lyckas, det lovar jag! Hon kommer dessutom ta sig längre än någon av de som fortfarande tävlar om titeln Idol 2009. Du ÄR en kanon tjej och du har det många andra saknar!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: