Anna-Maria Gustafsson

2009-10-14
00:12:17

Härlig tisdag

Vilken fantastisk dag! Jag och Lovina vaknade 06.00, satte oss framför tv:n och kollade playhouse disney där "mina vänner tiger och puh" visades. Micke sov fortfarande men vaknade en kort stund efter att programmet slutade och nästa skulle börja, nämligen "musses klubbhus" som hon älskar! Det var alldeles mörkt ute och kändes så där rått/kallt ute! Timmarna gick, Micke hade begett sig till jobbet då jag och Lovina la oss för en liten tupplur mitt på dagen. Vaknade 2 timmar senare!! Tog tag i disken för att sedan klä gumman riktigt varmt då det var dax för den dagliga promenaden! Vi tog en prommis längst strandpromenaden i solnedgången ända till moster Sara som bor i djuptjärn, riktigt härligt! Jag gick i min egen tystnad och bara funderade på allt som kom i tankarna! Lovina sov hela vägen, det måste vara kanon skönt att bara ligga där i vagnen och vaggas till sömns nerbäddad med massa filtar och känna kylan endast nå nästippen!









Hoppas morgondagen blir det samma. God natt!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: