Anna-Maria Gustafsson

2009-10-01
14:18:55

En liten sjukling
En sån dag. Micke har varit bortrest under ett par dagar så jag och Lovina har passat på att tillbringa massa tid hos mormor Elisabet. Micke kom sent igår kväll och det är så otroligt skönt att ha honom hemma. Men imorse hade våran lilla trollunge feber. Jag tycker så synd om henne, men tror minsann att det är tänderna som spökar. Nu är hon iaf på toppen humör efter lite sömn, mat och en supp i rumpan som det så vackert heter. Hoppas bara det håller i sig. Skall och reglera min rygg idag och Micke måste jobba natt, så hoppas innerligt att Lovina sover natten igenom för annars blir det jobbigt, vet att ryggen kommer värka och jag har verkligen ingen lust att gå och bära henne halva natten. Hoppas, hoppas febern är över tills dess så hon sover som hon brukar göra.
Vi på två, klart de ska gå bra, visst lilla gumman :)


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: