Anna-Maria Gustafsson

2010-04-15
20:41:58

Fjällenresa nr 2

Det har blivit många timmar med Lovina och vagnen efter gatorna kring Kalix. Det känns så bra inombords när jag tillsammans med lilltösen är på två och får våran lilla dagliga prommis. Idag har dock ingen härlig promenad blivit av då hon fick vara med mormor medans vi tog oss en tripp till Luleå för att inhandla viktiga saker inför fjällen.
Skoter, grillning, solning (om vädret är med oss), trevligt sällskap och framförallt en helt underbar ledigvecka med familjen. Allt detta i en miljö av frisk luft, härlig natur och många långa lata dagar!

Att sitta/ligga i vårsolen är SÅ härligt, tror inte det går att beskriva med ord. Jag kan bara kortfattat säga att jag längtar!

Adolfström, here we come... 




Kommentarer:
#1: Malin

Ha det underbart på resan, njuuut och sola för mig lite med! :)

Önskar vi hade kunnat följa med och umgås med er!! :)

2010-04-15 @ 22:08:25
#2: a-m

Malin, det hade varit underbart om ni följt med´men det kommer fler ggr och då hoppas jag innerligt att ni kan följa med :)

2010-04-16 @ 11:23:14
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: