Anna-Maria Gustafsson

2010-08-12
10:07:38

12/8 en dag att minnas

En händelserik dag minst sagt.
Under detta dygt har det hänt och kommer det ske fruktansvärt mkt. En dag att minnas länge.
Ida har fått en liten pojke, är dock osäker om det hann passera midnatt föregående kväll/natt, annars så är han en 11aug pojk. Min kära vän Monica fyller 25 + 10 och är fortfarnade ungdomen själv. Lika vacker nu som då.


Dock en gammal bild på henne, hade ingen ny.

Stort grattis till er båda men av olika anledningar.
Idag är dessutom en speciell dag för mig och Micke. Idag har vi varit förlovade i 1år. Herregud vad tiden går fort. Den bara rusar iväg.
Så med det har jag bara några få saker att ta tag i, presenter & en romantisk "unna sig" middag.
Vi ska äta middag på en underbar och mysig restaurang som jag ej kommer avslöja, då vi har bestämt att få unna oss vad vi vill med tillhörande efterrätt, men bara idag eftersom vi kör lchf stenhårt! Det blir gymmet imorgon, ett som är säkert!
Dessutom kommer en hemlig gäst hit idag för att överraska Lovinas farfar. Känns kul att träffa denna person igen.
Nolia var också tanken men av olika anledningar insåg vi att detta inte kommer hinnas med.

Ha en bra dag allesammans.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: