Anna-Maria Gustafsson

2010-08-09
20:40:36

Chokladbegär

Nejmen!
Jag satt och skrollade ner i min blogg och insåg att jag endast bloggat om mat. De tre senaste bilderna är vad jag ätit. Herregud, jag är besatt!
Jag har alltid vetat och varit medveten om vad jag får äta och inte men efter denna start och denna vilja har jag blivit ännu mer medveten. Tillexempel att korv inte bara innehåller en massa skumma saker från djur utan även druvsocker och mjöl! Det är mkt det som sätter sig kring magen, synd för mig.., jag ÄLSKAR korv! Falu, jokkmokks, nordcharks m.fl. Det är så satans gott på en limpsmörgås med ett glas nyponsoppa. Men nope, inge sådant för mig inte, hur sugen jag än är!
Idag har jag faktiskt ärligt haft det riktigt jobbigt med sötsuget, hade kunnat rulla raklång på backen till ICA härifrån Grytnäs bara för en chokladkaka. Det är så tufft när man inte får äta men bara vill, vill, vill! Så vad gör jag åt saken denna gång?
Jo, jag tar bilen till gymmet och kör konditionsträning 45min. Det gör att jag tänker på något annat för ett litet tag.
Hoppas det hjälper!?


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: