Anna-Maria Gustafsson

2010-08-31
15:25:22

Jag, blivit duktig?
Jag har just insett hur duktig jag varit att uppdatera på senaste. Men tro inte att det håller i sig, tyvärr. Jag önskar att jag kunde lova er daglig uppdatering, men jag vet hur jag är.., en som börjar med något helhjärtat och avslutar det halvhjärtat. Ett beteende jag har som måste förbättras o förändras!

Sitter här vrålhungrig och funderar på vad jag ska äta. Jag sa att det skulle bli roligt att banta och minst sagt en utmaning! Fan jo, en utmaning så in i bomben! Jag är inte född till att hålla på med sånt här, jag måste vara världens sämsta bantare! Har ingen karaktär what so ever! Bjuds det på godis, fika, ja vad som helst kan jag inte stå emot! Varför ska allt vara så jävla gott?! Hur ska jag kunna nå mitt mål när kroppen börjat skrika efter socker igen?!
Jag är född till Anna-Maria Gustafsson, en hopplös träningstokig tjej som älskar sötsaker. Så är det!!!

Igår surrade jag i telefon med en väninna där hon förklarade sitt dilemma med glimten i ögat. -"Jag brukar säga att jag har bulimi men glömmer att kräkas". Herregud så vi skrattade, men sanningen är att det är precis så jag är, äter o äter men gör inget åt det! (Tur att jag älskar träning).

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: