Anna-Maria Gustafsson

2010-12-06
10:06:53

Mörkt och snörikt!
Skitväder!
Jag har ett sug att ta en härlig promenad, en varm kopp på stan med någon trevlig person nu i vintermörkret, MEN eftersom jag har kraftigt ont (foglossning) tack vare skatten i magen så är denna snö inte lämplig att gå i!
Det är rent utsagt ett h-vete!

Men helgen har trots väder och vind varit riktigt mysig. Middag hos vännerna Tomas och Lina under fredag kväll. Grekisk pytt i panna, jäklar så gott det var!! Jag kommer prova göra denna rätt när mamsen och h-o kommer hem, perfekt att bjuda på! Gjorde dock en stor miss när kvällen började närma sig småtimmarna! Tänkte att jag lägger Lovina i hennes overall så att hon inte vaknar i onödan, j-vligt dum idé! Hon blev galet varm och började tokgrina! Vi klädde snabbt på oss, hann knappt säga hejdå och tacka för maten. Så fort vi kom ut blev det knäppt tyst, stackarn svettades som aldrig förr!

Lördagen kom mina två andra älsklingar på besök, Isac och Emma. De spenderade tillsammans med oss natten i stugan. Mkt mysigt och def något vi gör om, mest troligt redan på onsdag.

En smörgås och en glas juice väntar, ha en bra dag.

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: