Anna-Maria Gustafsson

2010-02-10
20:12:33

temperatur chock!!!
Åh gud, säger jag som inte är det minsta troende men det enda som kom i min mun när jag klev av planet i Stockholm! Vilken resa vi haft, det har varit varmt, soligt, god mat, nya bekantskaper och en helt underbar tid tillsammans med de man älskar! Tiden i värmen har bara rusat iväg! Vi var på stranden 3-4ggr totalt, vi insåg ganska fort att det var för varmt för Lovina under dagtid så vi spenderade mycket tid inomhus vilket resuterade i att vi inte alls är spec bruna men helt ärligt så kvittar det, vi har mått som kungafamiljen i en månad och det är något jag absolut kommer göra om igen! Lovina har mått kanon, inte blivit sjuk, inte varit grinig utan bara njutit och glädjen i hennes ögon att bara vara i blöja hela dagarna var obeskrivlig! Men alla kommer vi till den dagen då drömmen skall bli verklighet och det är dax att åka hem.
Att sätta på Lovina en långärmad tröja var inte lätt, hon drog i ärmarna på tröjan och ville bara ha av den. Resan var lång men gick bra. Micke och Lovina sov medans jag var vaken, buuhuu, stackars mig, nejdå inte alls! Jag lät Micke sova så en av oss var pigg och kry samtidigt som Lovina var vaken och busig.
Det var en jäkla skillnad på temperaturerna länderna emellan men när man väl är hemma så inser man hur skönt det är, det enda jobbiga är att ändra dygnsrytmen. Hela familjen vaknade 03:30 imorse klarvakna!! Får hoppas att det inte fortsätter så, men snart är vi tillbaka i vardagen igen!
Väskorna är uppackade, kläderna är tvättade och huset är nu städat! Jag har varit igång ända sedan vi kom in genom dörren, varför, jo för att inte somna! Men nu känner jag mig värd någon timmes tv-tittande innan man är i drömmarnas land igen!

God natt gott folk...

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: