Anna-Maria Gustafsson

2010-01-20
06:50:44

Micke 33år
Här kommer några soliga hälsningar från vår familj i soliga thailand. Snacka om solsken och varma dagar. Det går inte att beskriva med ord hur underbart det är här borta, vill inte hem, som tur är så är det ett bra tag kvar men tankarna kommer ikapp mig då och då, snart blir det hem till kylan och verkligheten igen! Men nu skall jag inte tänka negativt, det är ju faktiskt det liv jag valt att leva och självklart, i det stora hela älskar jag det!

Nåväl, idag är det en väldigt spec dag för våran lilla familj, nämligen pappan i familjen blir 33år idag, vi har firat det med tårta, och lite annat som han inte vet om ännu. Lite killgrejer har jag minsann ordnat för honom idag! Det skall bli spännande och se hur han uppskattar det. Nu bär det nämligen av, följ vad han skriver så får ni sedan veta vad det var som lilla jag hade ordnat för just honom....

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: