Anna-Maria Gustafsson

2010-07-22
09:53:42

2 dagar kvar

Nu har nedräkningen börjat och jag ligger kraftigt efter.
På lördag gifter sig Anders och Linn. Underbart, jag älskar bröllop. Det är vackert, glatt humör, vattenfast mascara (tårar brukar kunna falla lite lätt), vackra människor och vacker tillställning.
Men då var det, det där med kläderna. FAN! Jag har sökt i Sthlm, hittade inget.., jag har sökt i Luleå, hittade inget.., och jag har sökt i Kalix, hittade inget. Vad tusiken ska jag ha på mig? TROSOR???!!! *suck*
Nu är det ingen planering what so ever. Haparanda/Rajala och Ö-Kalix (Seth Engström) är mina enda hopp just nu. Annars blir det någon gammal trasa från garderoben som absolut säkert vill anvädas men kanske inte av mig! Hoppas innerligt att jag hittar något, vill inte ens vända blicken till den vita dörren vid sovrummet.
Klockan närmar sig 10.00 och butikerna öppnar.., på återseende!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: