Anna-Maria Gustafsson

2010-07-02
14:27:03

Dag 2

Yes, yes, yes.., jag är fortfarnade lika målmedveten och det går riktigt bra! Äger dock ingen våg så kan inte tjuvväga mig men nästa torsdag har jag möjlighet att se om det gett något resultat eller ej.

Idag har vi varit en snabb sväng till Haparanda, IKEA, vad annars... Micke var less som fan och ville såklart bara ut ur varuhuset så nästa gång jag åker blir det utan gubbe och barn (nog för att Lovina älskar IKEA, precis som mamma).
Snart kommer Micke hem med en grävmaskin och en skylift så husmålning samt grävning vid ytterdörren står på schemat för denna dag. Förhoppningsvis hinner man med antingen en promenad eller ett härligt gym pass men innan dess, på med arbetsbyxorna, dax för arbete!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: