Anna-Maria Gustafsson

2010-07-23
20:21:07

Pust!

Har krälat mig upp från sängen imorse då jag i tisdags hade ett afropowerdance pass på TC som förövrigt var tungt, kul och minst sagt intressant. Jag hade problem med tekniken i salen så det passet kommer jag minnas länge, både som positivt och negativt. Igår tog jag tag i mig själv igen och gick för att träna aerobic, inte leda det, utan bara träna. Kändes skönt och det var jobbigt som f*n. Hon är duktig "lill katta" som hon kallas i TC-familjen. Körde vidare på ett torsopass med samma instruktör i ledning. Jobbigt men jätte skönt efteråt.
Idag får jag lida, så är det!
Men har ändå ansträngt mig med att baka tårtor då Mickes pappa fyller år idag. Har dessutom tagit penseln i handen, färghinken i andra och klättrat upp för stegen för husmålning.
Jag känner mig duktig, helt slut och värd en lång skön kväll i badet med några ljus och lite lugn musik.

..."nu är det dax för fredagsmys"... tralalalalala......


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: