Anna-Maria Gustafsson

2010-07-01
13:56:32

Dag 1
Jag är som sagt inne på första dagen av projektet och än så länge går det utmärkt! Har inte fuskat, jag är inte ens sugen! Denna gång är jag så målmedveten och jag kommer inte att ge mig, så är det bara!!

Men nog om detta.., igår fick jag för första gången sova i vår nya säng, HELT UNDERBART! När Lovina vaknade imorse ville jag inte ens kliva ur den för att gå (GÅ!) till hennes spjällsäng tidigt som fasiken dessutom. Micke var inte hemma, hade dragit iväg på jobbet så det var bara att nypa sig i armen så man vaknade till för att ställa sig upp och ta de tunga stegen bort till hennes säng, men jag mjuknade fort när hon la kinden mot min och sa "gooooooo".. 
Tog med henne till EM (möbelaffär) för en liten inspirationsrunda, hon kröp på golven (svarta knän), hon rev ner legot (plocka,plocka,plocka) och hon ville inte därifrån (skriiiiiiik!), poho det var inte den inspirationsrunda jag förväntade mig men nog hann jag allt se det ena och andra trots mitt lilla hjärta. Dessutom somnade hon i bilen på väg hem och när jag bar ut henne hade hon bajsat. Det var bara att byta men utan protester, helt utan protester.., har ni någonsin bytt en nr2 blöja på en sovande baby? Hon var helt lealös, det var skumt men betydligt lättare än när hon sträcker ut sig raklång och vägrar sammarbeta!
Spännande att se vad mer dagen har att bjuda på, ena dagen är inte den andra sig lik!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: