Anna-Maria Gustafsson

2010-06-21
09:52:06

Kalixdagarna 2010

Hur skall man sammanfatta denna helg? I ren besvikelse!
Kalixdagarna är det sämsta kalix kunnat komma på! Jag kanske tillhör den negativa klubben som de skrev om på NSD men jag står för det! Jag tycker verkligen det har blivit dåligt.., vart är den mysiga marknaden, den kära klåddan längst köpmannagatan? Vart är folkmassan? Ibland säger de att man skall förnya sig för att göra något bättre, men denna gång har de verkligen misslyckats, bevara den gamla hederliga dagen, EN enda dag som man har att se fram emot. Jag kommer inte ens vara hemma nästa år, det finns så mkt annat att göra en helg som denna!
Betyg: Icke godkänt (lika dåligt iår med regn som förra året med solsken).

Det enda som var värt något denna helg var TC (uppvisning och trevlig middag) samt lilla Neos födelsedags kalas!
En sak som är säker, ta tillbaka det gamla, på köpmannagatan det var mkt mysigare.. Jag vet varför det annordnas så här, bara för att vissa affärer skall gynnas mer än andra, löjligt!!!! De tänker bara på sig själv och sitt eget ego! 


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: