Anna-Maria Gustafsson

2010-03-01
22:45:06

Rena åskvädret där uppe

Huvudvärk är bara förnamnet!
Jag har slitit och kämpat med att få in en hel koreografi från första steget i uppvämningen till sista steget i avslappningen. Min hjärna har verkligen fått jobba och ni som känner mig vet hur ofta jag behöver använda min hjärnkapasitet, nästan och aldrig!

Afropowerdance är det som snurrar i mitt huvud, imorgon skall jag stå där, 40 pers, jäkligt roligt men samtidigt tufft när man just fått in alla rörelser. Att dessutom ha elever på en gymnasieskola känns ännu tuffare, de är ju inte precis där för att de vill det utan för att de måste, vilket ger mig en utmaning, men en rolig sådan!
Jag ser fram emot det så mkt att jag hade gärna tagit på mig afron även på onsdag men det är våran kära Catta som håller den, den här veckan.

Nej nu måste jag sova så allt hinner smälta in inför morgondagen. Good night my friends


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: