Anna-Maria Gustafsson

2010-03-18
10:44:02

Soffpotatisen har fått gröna fingrar

Jag drömmer mig bort, till en annan värld fylld med soffor.., jag vill ha en ny soffa och det är nu!! Jag sitter här hemma och funderar över vart jag kan hitta just den, den som bara har "det". Men till att börja med måste jag veta vilken stil jag vill ha, gud det är så svårt! Vårt vardagsrum är så svårmöblerat och jag är inget proffas i heminredning, visst, jag har blivit mer intresserad med åren, framförallt sen man flyttade hemifrån, det ger en gröna fingrar och en annan syn på hus och hem!
Men vart är du dröm soffa och hur länge skall jag behöva vänta på dig?
Jag måste börja tänka, spara, spara, spara istället för mkt vill ha mer!


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: