Anna-Maria Gustafsson

2010-03-31
09:59:15

Tom känsla

Att vakna på morgonen och känna sig tom, tom av förväntan, tom inombords är inte en trevlig känsla!
Jag ser mig själv som en människa som vill mkt men sällan ser till att det händer. Jag har många drömmar som aldrig uppfylls pga mig, min lathet och dåliga självbild. Jag önskar att jag en dag vaknar på morgonen och har ett hopp och en kraft att ta tag i saker jag annars inte gör, jag syftar på utmaningar som jag bara tvingar mig själv till, att utmana mitt inre och känna att jag faktiskt klarar av det ena och andra som då i sin tur även stärker min egen självkänsla! Jag önskar att jag vore mer framåt och vågar ge 100% när det gäller!

Varför är jag så osäker?
Varför kan inte jag bara slappna av och leva i nuet?
Vad hindrar mig?

Den enda som kan ändra på allt detta är en själv, ingen annan kan säga hur jag skall göra utan det måste jag komma på själv och en vacker dag kanske jag står där på toppen och känner mig stark.., stark inombords men även stark på utsidan. Jag hoppas den dagen kommer, men när och hur skall jag nå toppen?
Vad är mitt mål???


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: