Anna-Maria Gustafsson

2010-03-14
07:55:48

Björkliden 2010

We're back home!
Tanken var att stanna tills idag men eftersom vi haft den största möjliga oturen med riktigt skitväder hela veckan så beslutade vi oss fredag kväll att packningen sker morgonen därpå! Snöstorm, snöstorm och mera snöstorm. Första dagen var det t.o.m så kraftigt att de stängde av vägarna. Vi var instängda i stugorna! Visst, det har varit trevligt men självklart hade det varit trevligare om vädret hade varit med oss! Jag som hade hoppats på en riktig fjällen bränna i ansiktet men den är bara att glömma! Jag gillar inte det där med solarium men tyvärr tror jag det är mitt sista alternativ.

Så här såg våran vecka ut, mkt intressant!


ett täcke av snö på stugorna


en liten dam som längtade efter pulkåkning


ett litet uppehåll då och då...


... som gav oss bra utsikt över Lapporten


ser ni minibussen framför oss, inte jag heller, kanonbra bilföre!

MEN jag har iaf fått åka lite slalom och det är jag nöjd med.
Nu är vi iaf hemma och det känns jätte skönt.


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: