Anna-Maria Gustafsson

2010-11-30
14:11:00

Lite glans uppe på toppen

Mörkt och behagligt!
Igår var sista dagen jag behövde dras med mitt alldeles fallfärdiga hår! Det var slitet, sönderblekt (av frisörerna i Thailand), utväxt och dessutom i alla olika längder pga den korta frisyr jag valde att ha i somras! Nu är det äntligen hitoria, alltihop!
Jag är mörk och äntligen klippt jämt och fint! Få se hur länge man har detta innan man tar till saxen igen.

Sitter ännu på jobbet men blev just klar och väntar på att gubben ska komma och hämta mig. Känns skönt att få fara hem för dagen, måste hinna handla och förbereda middagen innan träning. OM det blir träning, känner mig lite som en soffpottis idag! Vi får se vad som händer...


Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: