Anna-Maria Gustafsson

2010-11-11
12:11:11

Njuter av tystnaden
Ensam hemma!
Sitter i min tystnad och hör bara ljudet från min rinnande näsa. Det är lugnt och väldigt skönt. Första dagen nu sen i helgen som jag faktiskt är på benen. Har världens sår under näsan av allt snytande med hushållspapper (jag får skylla mig själv) innan jag tog mig i kragen och inhandlade mjuka näsdukar! T.o.m att näsborrarna har fått en annan form!!!
Svart runt ögonen och blekare än vit! Detta är jag, inte attraktiv för fem öre men snart kanske man iaf får tillbaka lite färg i ansiktet så man ser ut som folk! Trodde att jag skulle bli friskare genom att ta en skön promenad med frisk luft, snacka om att vara blåst! Det var -15grader ute och jag gick som syrran när hon skulle gå till skolan som ung, små sprang, höll på frysa häcken av mig!
Nej tacka värmen inomhus och täcket i en mjuk säng!

I helgen är planerna iaf utomhus aktiviteter, förhoppningsvis ingen snöstorm eller dödlig kyla. Har legat inne (trots att jag uppskattar det) lite väl länge så vill ut och känna på snön lite!
Nu lunch, vila och sen förbereda middagen, laxpasta a la Sara Sundberg! Mums!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: